We are a serious forum, so we place great value on articles that are written with time and care/love. According to these well kept handlings, we raise from any other car forums and represent, as our cars, a special class.

x-2017-Donne-c-

#1 by caicai2017 , Thu Nov 23, 2017 4:40 pm

Abloh presenteerde een zeven-punts manifest met de naam 'Personal Design Language', en moedigde ontwerpers aan om een ??open benadering te volgen die 'de toerist en purist tegelijkertijd' aanspreekt in een '3 procentbenadering'.
"Dingen zijn intrigerend voor mij als ze licht worden bewerkt, zoals deze schoenen," zei hij, terwijl hij een van zijn limited edition Nike Air Force 1-schoenen die hij ontwierp, verwijderde. "Ik was alleen ge?nteresseerd in mezelf in bedwang te houden en het alleen te bewerken, 3 procent.Nike Air Huarache Dames "
Eric Howeler, universitair hoofddocent architectuur vertelde The Harvard Gazette: "Hij is een Nike Air Max 90 Donne Rosa hedendaagse jonge stem die kan ontwrichten. Architectuur heeft wat verstoring nodig. Ontwerp is nog nooit zo goed beschouwd als het nu is. Hij maakt contact met mensen, met klanten, met mode. Het is geweldig voor mensen om groot te denken over design, niet alleen architectuur. "
Abloh verklaarde in zijn toespraak (het bekijken waard,Nike Air Huarache Donne hierboven) hoe en waarom hij werkt met wereldwijde merken zoals IKEA,Adidas Superstar Homme waar hij samenwerkte aan een millennial-geori?nteerd meubilair lin
"Mijn idee is dat mensen dingen niet alleen maken," zei Abloh tijdens een live Q & A-sessie met IKEA creative leader Henrik Most tijdens een evenement in Milaan. "Samenwerking is geen punchline ... ik werk alleen samen met Nike Roshe Run Femme de beste in elke categorie."
Abloh streeft naar "nieuwe oplossingen voor het eerste huis van een millennial. Ik heb niet het geduld om een ??niet-schepper te zijn, "vervolgde hij, eraan toevoegend dat IKEA hem zijn" mening over een klassieker "had gegeven. De collectie zal naar verwachting in 2019 dalen, maar een prototype van zijn tapijt werd in Milaan getoond .
"Surrealistisch" was zijn eerste reactie op het feit dat hij werd benaderd door IKEA. "Architectuur, ik dacht vroeger, bouwde Nike Air Max 2017 Donne gebouwen, Nike Air Max 90 Homme Noirmaar ik navigeerde mijn weg naar deze instelling die echte mensen meubels biedt - als ik een greintje idee kan brengen, is dat al een idee," zei hij op Harvard.
Abloh's samenwerking met Nike begon eigenlijk toen hij een tiener was en schetste schoenidee?n met zijn vrienden die ze naar het merk stuurden. "We waren verliefd op Air Jordans. Michael Jordan was groter dan het leven - hij was Superman voor mij. Mijn hele ontwerpachtergrond en Adidas ZX Flux Womensethos kwamen uit de jaren '90. "
"Tegen de tijd dat ik mijn eerste reis naar Beaverton maakte, wilde ik meteen iets maken", zegt Abloh. "Ik heb niet al die jaren gewacht alleen maar om vergaderingen bij Nike te houden."
Bij dat eerste bezoek herbouwde hij een paar triple-black Air Force 1 Low-schoenen met www.asdthanit.it een X-ACTO-mes, trok ze aan met markeringen en cre?erde eenmalige offies voor zijn personeel Nike Air Max 90 Mens Black om op mier te dragen. "

caicai2017  
caicai2017
Date registered 09.29.2017

Cowboys Land 2018 NFL Draft; 3-Day Event Headed to AT&T Stadium in April
high quality machine laser cutting plexiglass

Xobor Create your own Forum with Xobor