We are a serious forum, so we place great value on articles that are written with time and care/love. According to these well kept handlings, we raise from any other car forums and represent, as our cars, a special class.

ad en bedekt

#1 by caicai2017 , Fri Feb 23, 2018 10:36 pm

Wat de slijtage op de lange Nike Air Huarache Dam termijn betreft, heb ik tijdens een recente reis mijn Nike Air Max Zero Dámské ATR's naar de straten van New York gebracht om ze uit te testen. Ze hielden mooi stand tijdens een dagelijkse hoeveelheid activiteit (2-3 mijl lopen met gebroken zitpauzes), mijn voeten werden niet bijzonder pijnlijk ondanks een lange wandeling door Prospect Park. Maar op twee bijzonder slopende dagen, de eerste, een uur durende punkshow op houten en Nike Air Max 90 Dámské betonnen vloeren, en de tweede, een lange dag winkelen in Manhattan (minstens 5 mijl, meestal te voet), waren mijn honden zeker aan het schijten Nike Air Max 90 Dámské černé toen Ik kwam thuis. Hoewel ik die dagen niet representatief vind voor normaal gebruik, is de ATR, ondanks bovengemiddeld comfort, geen wonderwerker.

Nu, hoe zit het eigenlijk met rennen in mijn hardloopschoenen? Ik ben geen hardcore of regelmatige hardloper: mijn cardiovasculaire gezondheid is op zijn best enigszins bovengemiddeld, maar ik kan zonder Nike Air Pegasus 89 Dam moeite 5 kilometer wegleggen, en dat deed ik net op de loopband en aan de waterkant van Portland.

Op de loopband zorgde de ATR voor een solide, Nike Air Max 90 Dámské Bílé comfortabele rit. Misschien komt het omdat het lopen op een loopband verschrikkelijk saai is, maar ik merkte dat ik meer aandacht aan mijn lichaam besteedde tijdens deze run, en ik merkte op dat de enkelsok mijn www.jwrennie.co.uk voeten veiliger hield dan met mijn normale lage topschoen (Adidas ' AlphaBounce).

De ATR scheen echter echt als hij buiten liep op een Adidas Ultra Boost Mujer stormachtige novemberavond. Ik rende over de waterkant van het zuidwesten, gedeeltelijk langs de Eastbank Esplanade en terug op een vochtige dag. Het regende niet, maar het had al veel eerder geregend en het pad was glad en bedekt met gevallen bladeren.

En ik ben gewoon volledig verdwenen in mijn run. Misschien was het omdat het bord van de Oude Stad die Nike Air Max 90 Womens avond extra glitter was, maar, zoals men dat wil bij een vrij intensieve loop, merkte ik nauwelijks de schoenen op mijn voeten toen ik langs de Nike Air Max 95 Dam Willamette jogde. Ik had geen problemen met strakheid, en de tractie was uitstekend langs nat beton en de ogenschijnlijk gladde zwevende metalen brug van de Esplanade. Het enige dat me opviel, was dat ik een beetje stuiterde tussen mijn voet en de zool terwijl ik rende.

caicai2017  
caicai2017
Date registered 09.29.2017

Balenciaga Runners
Kipsang om niet alleen zijn overwinning te

Xobor Create your own Forum with Xobor